We zijn via de helpdesk heel goed bereikbaar. Je kunt ons een mail sturen via info@itsmypleasure.nl of je kunt een bericht versturen via ticket support. Klik hiervoor in je account op het menu naast je foto en dan op support. Onderaan deze pagina kun je een ticket (bericht) aanmaken. Deze beantwoorden we vervolgens op de helpdesk. Het antwoord versturen we naar je mail.
Onze helpdesk bestaat uit wisselende ondersteuning van 1 of twee vrijwilligers. We beantwoorden je vraag meestal binnen 24 uur. Op een feestdag of in het weekend kan het wel eens wat langer duren.
Inhoudelijke vragen over de training kun je in de Community en eventuele webinars direct aan Annemarie en Laetitia stellen. We willen je vragen geen berichten te sturen via Facebook Messenger. Je kunt je inhoudelijke/persoonlijke vraag natuurlijk ook via de helpdesk stellen, als je dat prettiger vindt.
Praktische en technische vragen kun je mailen naar de helpdesk. We willen je vragen deze niet te stellen in de Facebook Community. Die bewaren we voor voel- en lijf dingen.
Heb je een persoonlijke vraag over de individuele toepassing van de tools of over jouw persoonlijke situatie? Dan is eenĀ Skype sessie met Annemarie het meest geschikt. Als we bijvoorbeeld persoonlijke vragen over je medische voorgeschiedenis moeten stellen, dan kan de helpdesk deze vragen eigenlijk niet beantwoorden.